15 Februari.

Ännu en bra helg börjar lida mot sitt slut. Jag är så nöjd! Nöjd med att våren har visat sig från sin bästa sida, att jag hunnit umgås med några 10-poängare i mitt liv och ja...allmänt! 
Efter en heldag med föreläsningar och mingel i arenan hela fredagen var jag helt slut, och kröp i säng klockan nio(pensionärsvarning!)


Det resulterade i att jag vaknade otroligt tidigt på lördagen, och 06:45 knatade jag och Sara till gymmet!


Tänk hur ljuvligt frukosten smakar efter ett träningspass! Man njuter ju för fulla muggar. 
Ingen rast och ingen ro, sen bar det av för lite Hugo-och mammahäng.
Lekstund, ätstund, mysstund och sen en promenad ner till stan för att spana in bokrean och hälsa på "Bossen"(som gav mig en bok). 




Helt spontant kom Mathilda på mellohäng och sleepover, bästa grejen! Vi lekte leken "hur mycket kan man äta på en kväll", det är vi duktiga på.



Sen min böna lämnade mig har jag mest suttit och läst på balkongen i solen. Så förbaskat härligt!
Imorgon är det måndag, och vet ni? -Det känns faktist SÅ okej.


Babbel | |
#1 - - Anonym:

Vart kommer dina jackor ifrån? Båda va superfina:) Letar efter vårjackor men finns ingen som faller mig i smaken men dina va ju👌

Svar: Tack! Den beiga är från vero moda, köpte den förra året men finns säkert liknande nu. Den andra är från cubus, tror dock det är två år sen jag köpte den.
Emelie Larsson

Upp