She sells seashells on the seashore.

Fantastisk rubrik, I know.
Som de flesta vet fastnar jag så fruktansvärt lätt i vissa mönster.
Vad jag äter osv. Jag förstår inte själv att jag inte tröttnar på att vara jag.
Ni vet.
 
Nu är jag så in i nordens insnöad på en fantastisk maträtt: skaldjursmixen från Wokhouse. Mina smaklökar vet inte vart dom ska ta vägen, så lyckliga blir dom!
Dom hoppar, skuttar och skrattar av glädje.
 
Det är hela grejen med den lite starka såsen, riset, musslorna, bläckfiskarmarna och framförallt räkorna.
Nu finns det en viss risk att min dator blir fuktskadad...jag dreglar järnet här!
 
 
Imorgon är det måndag, känns som det är en perfekt dag att slå en liten pling till restaurangen efter jobbet och glida förbi och hämta upp lite sånt här.
Ja, så gör vi!
Babbel | | En kommentar |
Upp