Think pink

Jag har mina rosa perioder ibland, just nu är det tydligen en sådan.
Man blir ju otroligt glad av den färgen, eller hur?! 

När jag var på Apoteket häromdagen och skulle köpa massa trista grejer, slängde jag med ett sånt här för att liva upp naglarna lite! Endast 39:- för en sån underbar rosa kulör.

Sen tänkte jag ge min lilla recension av mina nya produkter från Kevin Murphy.
Jag är helt såld! För det första luktar dom supergott, jag får minnen från min barndom och några kex med någon god citronfyllning(det är väl gött att lukta citronkaka i håret, eller?!)
Min kalufs blir len utan att bli fet eller nertyngd. 
Innan har jag använt mig av Kerastase och varit nöjd, men det kluriga med hårprodukter är ju att man måste byta ibland.  
Rekommenderar varmt både schampo och balsam. 
Dock kommer jag aldrig mer beställa från bellbox.se då det tog grymt lång tid innan jag fick hem det jag hade beställt(över en vecka). 

Test&Tips | |
Upp