1a Advent.

Då var dagen här, nedräkningen inför julen är officiellt igång!
Då jag legat däckad med hög feber och världens förkylning sen i onsdags, och mina föräldrar dessutom är bortresta så har inte den vanliga känslan infunnit sig för mig.

Tog en promenad hem till mitt palats på förmiddagen för att pynta litegrann i alla fall.









Jag har en hatkärlek till julpynt. Supermysigt samtidigt som det blir snurrigt och jobbigt i min blonda skalle! 
När jag inreder tar det tid, allt ska ha en bra och logisk plats. 
Sånt tar tid, för att man ska få ro i själen. Så när då julpyntet ska fram så måste man omorganisera allting, superjobbigt! 
Sen har jag lite svårt för julkulören röd. Vet inte varför, det bara är så! 

Nu är det klart i alla fall, förutom det viktigaste : granen! 
Babbel, Home Sweet Home. | | Kommentera |
Upp