Even the best falls down sometimes

Jag borde ta mig till affären och handla mat, men jag orkar verkligen inte.
Jag borde gå till gymmet...eller ta en promenad, men jag orkar verkligen inte.
Jag borde städa badrummet, men jag orkar inte det heller.
 
Så jag valde att äta massa räkor, tända ljus och lyssna på massa stärkande(töntiga) låtar istället. Stänga ute världen ni vet.
Jag börjar alltid böla när jag lyssnar på "Hero" med Mariah Carey. Jag vet att det är supertöntigt. Jag gillar inte ens den där Mariah.
 
 
 
 
 
 Hela min kropp kliar, som ett brev på posten ploppade mina förbannade stressutslag upp. Kroppen är så förbannat sjuk, speciellt min.
Imorgon åker min klippa till kollega A-K utomlands...jag kommer sakna henne massor. Hon är som min lilla mamma på jobbet, en otroligt skön sådan!
 
Tänkte slänga in en liten massage såhär på höstkanten, det var lättare sagt än gjort. 15 november erbjöds jag en tid. Surt att jag alltid slutar så sent så det inte finns tid. I need it.
 Hej vad det var livat och glatt idag, känns som jag lika gärna kan sluta här. Och lyssna på den gamla, men alltid lika vackra "Collide". Bra skit.
 
 
Imorgon tänker jag köpa en present till mig själv, och kanske ett fång rosor.
Varför inte liksom.
 
 
 
 
 
Babbel | | Kommentera |
Upp