Barnpassning och dillskruvar.

Vart tog den här dagen vägen?! 
Planerna gick i alla fall i kras.
Skulle egentligen till Örebro och heja på volleybollbruttorna, men eftersom John Blund inte anlände förrän på morgonkvisten kändes det som ett omöjligt mission. 

Istället blev det barnpassning och häng med mamma. Vi tog en promenad till stan i det gråa, regniga vädret och gjorde världens tråkigaste inhandling. Medicin, kaffe och blöjor. 
På Lyckoklöver har dom alltid så fina saker! Idag hittade vi en så fin mobil med ugglor. Hugo fullkomligt älskade den.
Var helt slut när jag kom hem nu på kvällen. Så planterade om lite blommor, gjorde ett litet arrangemang, tog hand om disken och sen tände jag massa ljus(som vanligt) och bäddade ner mig i soffan med dillskruvar och lite godis.
God bless dom där dillskruvarna! Jag tycker chips smakar för fett och man blir bara illamående. Och påsarna-på tok för stora! Dillskruvspåsen är 90g, halleluja! Viktigt info såhär på lördagskvällen.



Nu ska jag återgå till mysandet!

Babbel | | En kommentar |
Upp